Παρασκευή, 12 Απριλίου 2013

ΤΑ ΝΗΠΙΑ ΖΩΓΡΑΦΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΑΦΗΓΟΥΝΤΑΙ ΤΑ ΘΑΥΜΑΤΑ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ


                   Ένας από τους τομείς που αφορούν την θεματική ενότητα του Πάσχα είναι και τα θαύματα του Ιησού . Στο βίντεο που ακολουθεί τα νήπια αφού ζωγράφισαν τα θαύματα, έγραψαν τον τίτλο (δραστηριότητα γραφής), τα έβαλαν σε σειρά (προμαθηματική δραστηριότητα), τα αφηγούνται (γλωσσική ανάπτυξη και καλλιέργεια) με τον δικό τους τρόπο!!!



video

Πέμπτη, 11 Απριλίου 2013

ΠΑΣΧΑΛΙΝΟ ΠΟΙΗΜΑ ΠΟΥ ΜΕΛΟΠΟΙΗΣΑΝ ΚΑΙ ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΣΑΝ ΤΑ ΝΗΠΙΑ

ΠΑΣΧΑ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ

            Ένα  νήπιο τραγουδά στο ρυθμό που αποφασίσαμε νωρίτερα όλοι μαζί και τα υπόλοιπα παιδιά επαναλαμβάνουν μόνο την τελευταία συλλαβή  (γλωσσικός στόχος που αφορά την αναγνώριση μέρους μιας λέξης όπως είναι η τελευταία συλλαβή)!


video

ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΟΥΜΕ ΤΟ ΠΟΙΗΜΑ "ΠΑΣΧΑ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ"

                  Στα πλαίσια της γλωσσικής καλλιέργειας και επειδή οι άγιες μέρες του Πάσχα   πλησιάζουν, ακούσαμε, μάθαμε και τραγουδήσαμε το ποίημα :
"ΠΑΣΧΑ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ ΣΤΗ ΓΙΑΓΙΑ ΤΗ ΜΑΡΙΓΩ". Αφού κουβεντιάσαμε για το θέμα του ποιήματος (χωριό, αυλή, ζώα, Πάσχα, ), προσπαθήσαμε να φανταστούμε και να αποδώσουμε το ποίημα με εικόνες. Τα νήπια περιέγραψαν αυτές τις εικόνες (γλωσσική ανάπτυξη ,εξέλιξη και καλλιέργεια) με τον καλύτερο δυνατό τρόπο! Στο τέλος αποφασίσαμε όλες αυτές τις εικόνες να τις αποδώσουμε στο χαρτί δουλεύοντας ομαδικά. Έτσι η αυλή της γιαγιάς της Μαριγώς πήρε σάρκα και οστά !!!!!!!!!!!! Τα στάδια της δουλειάς των νηπίων ήταν τα παρακάτω: 

Έβαψαν, έκοψαν, κόλλησαν κότες , λαγούς αρνάκια, κ.λ.π.



Ζωγράφισαν το σπίτι και την αυλή της γιαγιάς!




Κόλλησαν τα ζώα στην αυλή !



Είμαστε πολύ χαρούμενοι, όλο το ποίημα σε έναν ομαδικό πίνακα!!!

Οι δημιουργοί υπογράφουν το έργο τους!!!!


ΓΡΑΜΜΕΣ ΚΑΘΕΤΕΣ ΚΑΙ ΟΡΙΖΟΝΤΙΕΣ

 Η απόφαση ήταν ομόφωνη ! Να στολίσουμε τα παράθυρα της τάξης μας με ανοιξιάτικους φράχτες !!!!! 
Άρχισαν λοιπόν τα ψαλίδια μας να ακολουθούν τα ίχνη των γραμμών πάνω στα χαρτόνια !!!!







Συγκεντρώθηκαν τα απαραίτητα υλικά για τον ανοιξιάτικο φράχτη!

Το αποτέλεσμα της δουλειάς μας !
Tα νήπια καμαρώνουν και είναι υπερήφανα για το αποτέλεσμα !!

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ - ΓΡΑΜΜΕΣ ΚΑΘΕΤΕΣ ΚΑΙ ΟΡΙΖΟΝΤΙΕΣ



                   
  


Τα νήπια εξοικειώνονται  στη χάραξη κάθετων και οριζόντιων   γραμμών. Αφού προηγήθηκαν παιχνίδια με το σώμα μας, με χαρτιά, κλωστές, κορδόνια κ.λ.π. αποφασίσαμε να χρησιμοποιήσουμε κάθετες και οριζόντιες γραμμές για να φτιάξουμε έναν ανοιξιάτικο φράχτη στολισμένο με λουλούδια , έντομα και χελιδόνια!!!! 







Τρίτη, 9 Απριλίου 2013

ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΛΕΠΤΗΣ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΝΗΠΙΩΝ

Σχίζοντας, τσαλακώνοντας ,διπλώνοντας και κολλώντας  εφημερίδες ή χαρτιά εκτός από διασκέδαση και χαρά που προσφέρει στα νήπια, αναπτύσσεται η λεπτή κινητικότητα των άνω  άκρων τους.


Τα χαρτιά που τσαλάκωσαν τα παιδιά,  τα βάλαμε σε μια σακούλα την οποία στη συνέχεια δέσαμε και κολλήσαμε .


Έσχισαν πολύχρωμα χαρτιά σε μικρά κομμάτια  και στη συνέχεια τα κόλλησαν πάνω στην σακούλα.






Χρειάστηκε να βάψουμε ένα κουτί το οποίο τοποθετήθηκε πάνω στην τσάντα με τα χαρτιά. 


Το αποτέλεσμα ήταν να φτιάξουμε τον καρνάβαλο της τάξης μας  για τις απόκριες!
Ο κύριος  Κ ο ρ μ ά ρ α ς- Τ ρ ο μ ά  ρ α ς  όπως τον ονόμασαν τα νήπια!!!! 


Ήρθαν και οι μεγαλύτεροι φίλοι μας  από το  17ο  Δημοτικό Σχολείο  για να  δουν το έργο μας  και να διασκεδάσουν μαζί μας!!!

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΑΠΟΚΡΙΕΣ

Τι σχέση έχει η στολή του Αρλεκίνου με το γεωμετρικό σχήμα του ρόμβου? 

Τα νήπια σχεδίασαν ρόμβους , τους έκοψαν  και τους τοποθέτησαν πάνω στο σώμα του Αρλεκίνου.

 Ρόμβοι σε διάφορα χρώματα και μεγέθη.


    

  Μικρά ορθογώνια χρησιμοποιήθηκαν για την μάσκα  και ο κύριος Αρλεκίνος είναι έτοιμος!!!!



                          
Ο Αρλεκίνος βγήκε μαζί με τα νήπια στην αυλή για παιχνίδι και μία αναμνηστική φωτογραφία!

Δευτέρα, 1 Απριλίου 2013

Η ΑΜΥΓΔΑΛΙΑ

ΟΜΑΔΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ "Η ΑΜΥΓΔΑΛΙΑ" ΜΕ ΠΟΠ ΚΟΡΝ ΚΑΙ ΚΑΝΕΛΑ







Στο τέλος φάγαμε τα υλικά που περίσσεψαν


Aν θέλετε να ακούσετε ένα τραγουδάκι για την αμυγδαλιά πατήστε εδώ